O viata de calitate incepe cu un corp pe care-l iubesti

Descarca ghidul acum

Daca vrei sa:

  • slabesti si sa nu mai ai burta
  • construiesti masa musculara si sa nu mai fii slab
  • primesti un plus de motivatie si inspiratie pentru a fi de neoprit

"Cu sfaturile primite de la Bogdan am reusit sa slabesc 11kg in 3 luni. Ce ma bucura mai mult e ca acum stiu cum sa mananc ca sa-mi controlez greutatea si n-o sa ma mai ingras niciodata." - Edi, Timisoara

Oricine a tinut o dieta de slabire stie cat de greu este sa te mentii satul pe parcursul zilei, avand la dispozitie un numar destul de mic de calorii.

Pentru a reusi sa ne tinem de treaba si sa nu rupem fast-food-ul, sau -daca stam cu parintii- frigiderul plin de alimente… mai putin dietetice, un lucru important e sa nu simtim foamea si sa gasim ceva de mancat cu putine calorii, volum mare si preferabil cu multi micronutrienti (vitamine si minerale).

Calorii in stomac

In astfel de perioade numarul de carbohidrati si de grasimi este destul de mic in comparatie cu cel al proteinelor. Deci ce cautam este fie un tip de mancare bogat in proteine dar cu continut mic de carbohidrati si grasimi, fie ceva cu calorii foarte putine, dar nutritiv si satios.

Mai jos sunt top 5 alimente care ma ajuta pe mine sa am o slabire de succes:

1. Pepene verde

Lubenita are 8g de carbohidrati la suta de grame, adica aproximativ 30kcal/100g. Partea faina e ca din cateva felii te simti plin si nu-ti mai arde de mancat altceva.

Pepenele verde e preferatul meu. Mananc pana nu mai pot efectiv 🙂

2. Salata de legume cu ton sau piept de pui

Legumele fac parte din categoria “alimente valoroase fara calorii”. Multe vitamine, minerale si fibre. Poti sa mananci cate vrei fara sa-ti faci probleme ca te ingrasi. Eu nici nu le socotesc la numarul caloriilor.

Combinate cu o carne slaba cum ar fi pieptul de pui sau pestele, iasa o gustare perfecta pentru perioada de slabire. Daca iti place, poti sa adaugi un pic de otet balsamic si condimente.

3. Omleta cu legume

Calesti prima oara cateva ciuperci, ceapa si ardei. Pe langa astea, eu mai pun in tigaie si cateva legume congelate la vrac. Dupa ce se rumenesc toate in tigaia de teflon, adaug ouale batute peste si gata.

In 3 minute e preparata.

Pentru omleta folosesc 2 oua intregi si 3-4 albuse.

4. Cottage cheese (perle de branza)

Se gaseste in supermarket in mai multe denumiri in functie de brand: cottage cheese, perle de branza sau branzica si smantana.

Mie imi place sa o mananc asa pur si simplu, sau cateodata cu cateva nuci si migdale.

5. Smoothie – din fructe de padure si proteine

Smoothie se refera la o bautura din fructe facute in blender. De preferat e sa folosesti fructe de padure pentru ca sunt cele mai sarace in zaharuri si au multe beneficii pentru santatate.

Adauga fructele in blender, 1-2 cupe de proteine din zer, peste care torni apa. Rezultatul e o bautura pufoasa, sanatoasa si buna la gust.

Iti recomand sa incepi chiar azi sa prepari sau sa-ti cumperi aceste alimente si sa le incerci.

Acum sunt foarte curios ce functioneaza cel mai bine pentru tine in perioada de slabire.
Lasa-mi un comentariu te rog si spune-mi care sunt alimentele preferate care te salveaza pe tine pe parcursul dietei.

Pe curand,
Bogdan

Bogdan Tomoiaga | MuscleBoom

Daca ti-a placut acest articol, primeste noutatile in email. E gratis.



Ce spun altii

5 comentarii pana acum

  1. Andreea says:

    Buna, Bogdan! Care sunt perlele de branza preferate de tine? Cele de la La Dorna, cu smantana (74 kcal, 2% grasime, 13 g proteine, 1 g glucide)sunt ok?

    • Ceau Andreea. Mie imi plac cel mai mult de la Delaco, cu 2.2% grasime.

      Si cele de la Dorna sunt ok. Ai grija sa alegi variana de 2% grasime (ca mai este si de 4%) daca esti la slabire.

      • Andreea says:

        Da, chiar pe cele cu 2% le consum. Pe viitor o sa incerc si Delaco, sa vad cum sunt. Multumesc mult! 🙂

  2. Laura says:

    Buna! Voiam sa stiu daca la omleta cu legume folosesti ulei sau nu. Merci!

Spune-ti parerea !

Leave a Reply



Read previous post:
Nu am masa musculara
5 motive pentru care nu cresti in masa musculara – partea a II-a

Partea 1 o gasesti aici. Ziceam ca primele doua motive pentru care nu cresti in masa musculara sunt: 1. Nu...

Close