fbpx

O viata de calitate incepe cu un corp pe care-l iubesti

Descarca ghidul acum

Daca vrei sa:

  • slabesti si sa nu mai ai burta
  • construiesti masa musculara si sa nu mai fii slab
  • primesti un plus de motivatie si inspiratie pentru a fi de neoprit

"Cu sfaturile primite de la Bogdan am reusit sa slabesc 11kg in 3 luni. Ce ma bucura mai mult e ca acum stiu cum sa mananc ca sa-mi controlez greutatea si n-o sa ma mai ingras niciodata." - Edi, Timisoara

Să ai un mod sănătos de viață și să te menții în formă poate fi o adevărată provocare atunci când dedici majoritatea timpului afacerii sau carierei.

Dacă te lași controlat de unele credințe distructive, s-ar putea să nu mai ajungi niciodată la cea mai bună formă a ta.  

Există 3 obstacole cu care s-ar putea să te confrunți în momentul în care îți dorești să produci o schimbare în rutina ta alimentară sau cea de antrenament. Acestea sunt:

  1. Lipsa de timp
  2. Lipsa de energie
  3. Lipsa de claritate

Ele pot fi ușor depășite dacă sunt mai întâi conștientizate, de aceea, în continuare le vom analiza pe rând și vom găsim soluții pentru fiecare în parte.

 

Lipsa de timp

 

Mulți consideră că pentru a avea un program eficient de sport și alimentație, e nevoie să investești mult timp.

Ideea că ai nevoie să petreci câte două ore pe zi în sala de fitness, de 5 ori pe săptămână e departe de a fi adevărată.

Rezultatul pe care vrei să îl obții nu depinde atât de mult de timpul pe care îl investești în proces, ci de constanța cu care repeți procesul.

De exemplu, un obicei de a face sport în fiecare dimineață te poate ajuta pe termen lung indiferent dacă investești 10 minute, 15 minute, sau 30 de minute în proces.

Chiar și 10 minute de mișcare te vor ajuta să ai suficientă energie pe tot parcursul zilei.

Aceste câteva minute, repetate zilnic, creează un obicei, de care mai apoi devii dependent. O dependență sănătoasă care te ajută să fii mai eficient în afaceri sau în carieră.

Astfel, pe parcursul zilei vei avea o capacitate mai mare de concentrare, și vei fi mai implicat în lucrurile care contează.

Soluția: Dacă în fiecare dimineață aloci minim 10 minute pentru mișcare, pe parcursul zilei vei fi mai eficient și mai productiv. Acțiunile mici și constante sunt cele care fac diferența.

 

Lipsa de energie

 

Un alt obstacol care te împiedică să te menții în formă, atunci când ești ocupat cu afacerea sau cariera ta ar putea fi lipsa de energie.

S-ar putea să crezi că după o zi extenuantă de muncă, nu îți va mai rămâne energie ca să mergi la sală, sau să te ții de un plan de alimentație

Dacă însă studiezi factorii care te ajută să îți crești nivelul de energie, vei descoperi că mișcarea e acel factor cheie care face diferența dintre o zi productivă și o zi în care nu îți reușește aproape nimic, pentru că te simți lipsit de energie.

Ai putea face un experiment: în momentul în care te simți lipsit de concentrare, obosit, ridică-te și mișcă-te pentru câteva minute, indiferent dacă lucrezi de acasă, sau de la birou.

Mișcarea în sine este cea mai bună strategie de a-ți optimiza energia pe parcursul zilei, iar atunci când înțelegi că pentru a avea mai multă energie, ai nevoie să faci mai multă mișcare, îți va fi mai ușor să începi o rutină nouă, care să implice cât mai multă mișcare.

Mai puțin timp petrecut la masa de lucru duce la un nivel mai ridicat de productivitate și performanță, mai puțin stres, și mai multă energie. Totul este conectat.

Soluția: Mișcarea e cel mai bun remediu pentru lipsa de energie. Atunci când îți lipsește concentrarea, sau te simți obosit, dedică 10 minute pentru o sesiune scurtă de exerciții ușoare și vei recăpăta controlul.

 

Lipsa de claritate

 

Dacă îți dorești să urmezi un program de nutriție, sau de antrenament care să te ajute să îți transformi corpul și să te menții în formă, cel mai probabil vei da peste cel mai mare impediment: lipsa de claritate.

Din cauza surplusului de informație există o mulțime de informații contradictorii care te fac confuz, astfel încât să nu știi ce tip de program sau alimentație e potrivită pentru tine.

Cu atâtea sfaturi contradictorii ai mari șanse să alegi soluția greșită, și să investești în zadar timpul tău în antrenamente epuizante sau diete stricte.

Soluția?

Apelează cu încredere la un mentor care să te ajute să filtrezi informația și să implementezi împreună cu el un sistem care să ofere rezultate pe termen lung.

Experiența din ultimii ani, timp în care am lucrat 1 la 1 cu peste 100 de antreprenori, manageri, CEO, a demonstrat că atunci când există un sistem testat, pe care să îl urmezi, vei obține mai ușor rezultate în fitness

Te invit în următoarele 30 de minute, să afli sistemul din trei stâlpi pe care l-am dezvoltat, și care aplicat pas cu pas te va ajuta să îți transformi corpul și să te menții în formă.

Tot ce trebuie să faci este să intri pe linkul de mai jos, să introduci adresa de email, și vei primi acces GRATUIT la Masterclass.

Click aici ca să te înregistrezi

Bogdan Tomoiaga | MuscleBoom

Daca ti-a placut acest articol, primeste noutatile in email. E gratis.



Spune-ti parerea !

Leave a Reply



Read previous post:
Cel mai bun program de masa musculara pentru incepatori
Cel mai bun program de masă musculară pentru începători

Dacă ești la început cu sala, sunt 90% șanse să ai un program de antrenament ineficient. În acest articol o...

Close