O viata de calitate incepe cu un corp pe care-l iubesti

Descarca ghidul acum

Daca vrei sa:

  • slabesti si sa nu mai ai burta
  • construiesti masa musculara si sa nu mai fii slab
  • primesti un plus de motivatie si inspiratie pentru a fi de neoprit

"Cu sfaturile primite de la Bogdan am reusit sa slabesc 11kg in 3 luni. Ce ma bucura mai mult e ca acum stiu cum sa mananc ca sa-mi controlez greutatea si n-o sa ma mai ingras niciodata." - Edi, Timisoara

25

Ce tip de cardio fac?

scris de Bogdan Tomoiaga  |   Urmareste-l pe Facebook aici

Daca m-ai urmarit in ultimele saptamani pe Facebook, sau pe email, stii ca am inceput perioada de slabire.

Asta e a 5-a saptamana, si am pierdut pana acum aproape 4kg in greutate si 4cm in talie. Multa lume m-a intrebat ce fel de cardio fac.

Am raspuns la asta in video-ul de azi.

Daca vrei sa slabesti si sa fii in forma, exercitiile cardio sunt o unealta excelenta pentru a arde calorii si a reduce din grasime. Alt avantaj e ca poti sa mananci mai mult decat daca nu ai face cardio deloc.

Asa ca iti recomand sa faci cardio dupa fiecare antrenament cu greutati, sau oricand in alt moment al zilei cand ai timp, dar nu inainte de sala.

Tu ce fel cardio faci? Cate minute? Lasa un comentariu dupa ce vezi video-ul.

Bogdan Tomoiaga | MuscleBoom

Daca ti-a placut acest articol, primeste noutatile in email. E gratis.



Ce spun altii

25 comentarii pana acum

  1. mihai says:

    Eu bag banda sau bicileta, alte alternative nu am penteu k am tendinita la bratul stang,
    Am forte bune rezultate de cand alerg, 3 4 ori pe week, dar de 1 week nu mai am motivatiee, nici pana la sala nu mai am chef sa merg. Dupa 3 luni de picioare si banda mi sa luat…..nu pot lucra alte grupe din cauza bratului.

    • Mihai, du-te la un medic cu tendinita, n-o lasa asa “ca poate trece”. Probabil de la exercitiile de triceps (cu greutatea deasupra capului) ai pus presiune pe coate si ti s-au inflamat tendoanele.

      Vreau sa fac un video despre asta sa explic cum sa iei tensiunea de pe tendoane cand faci exercitii de genul asta. Pentru ca e o problema destul de frecventa.

      • Mihai says:

        si eu am tendinita de 1 an jumate tot la bratul stang la plica cotului de la urcat pe sfoara am patit asta, am vizitat vreo 3 medici in Franta totii mi au zis k nu au ce sa faca, singurul tratament care mi l au recomandat totii au fost anti_inflamatoarele luate mai mereu; de 1 luna ma simt mai bine la brat; sper sa reancep si eu sala din ianuarie sau feb;

        am alergat si eu 3 luni pe banda cu o mega motivatie si am avut niste rezultate incredibile::cu banda de 3 4 ori pe week dar vb ta, ti se ia grav dupa un timp

        iti recomand sa iei arcoxia de 60 timp de 7 zile pe stomacul gol dak nu ai probleme cu stomacul, isi fac mai bine efectul pe stomacul gol,
        si reia tratamentul peste 1 luna jumate dak tot te doare; nu incerca creme am incercat tot ce este posibil

  2. Didier says:

    Buna, Bogdan! Deoarece am niste probleme, nu pot alerga, insa merg pe banda ( cam 5 mph viteza si 10% incline) timp de 30 de minute (+ 10 minute incalzire mers pe banda fara inclinare). Crezi ca poate fi considerat cardio, chiar daca nu e atat de intens ca alergatul? La sfarsitul sesiunii obosesc destul de tare… e drept insa ca nu am conditie fizica mai deloc, doar de o luna, doua, m-am apucat de sport…

    • Da, e un exercitiu cardio. Poti sa mai adaugi cate 5min in fiecare saptamana, dar sa nu treci peste 45min la un antrenament. Poti eventual dupaia sa cresti si inclinatia.

      • Didier says:

        Asa am sa fac, multumesc! As mai avea o intrebare, te rog. Dupa antrenamentele de forta, de obicei iau o cupa de pudra proteica, la maxim jum. de ora distanta. E ok daca procedez asa si dupa cardio? Eu am destul de multa grasime de dat jos, dar as vrea sa retin pe cat de multi muschi pot. Sa iau o cupa de proteina si dupa cardio sau sa mananc ceva usor oare? (gen branza cu o salata/iaurt cu seminte/peste fiert, etc…?)

  3. Radu says:

    Bine punctat cu recuperarea Bogdan. Exercitiile de intensitate scazuta sunt cele mai potrivite pentru deficitul caloric. Eu am facut greseala sa fac intervale combinate cu un deficit de 500 de kcal/zi. Evident, am pierdut masa musculara din picioare si testosteronul meu s-a prabusit. Cei care vor sa slabeasca aveti grija cu cardio :))

    Si eu am inceput sa scriu pentru cei care vor sa slabeasca in perioada asta. In ultimul articol am scris despre cum ar trebui sa te antrenezi cand slabesti. Daca ai ceva cititori care nu stiu cum sa se antreneze la deficit caloric, poti sa-i trimiti la link-ul asta: http://www.thinkeatlift.com/cum-sa-te-antrenezi-in-timp-ce-slabesti/

    Multa bafta in continuare cu slabitul Bogdan. Vad ca merge bine 😀

  4. Alex says:

    Stepper cardio, 40-45 min/zi, interval combinat de 1 intensitate de lucru grea si 2 usoare. Nivel 8/10.

  5. Bogdan says:

    Salu Bogdan! Eu merg 20 de minute pe bicicleta ( 10 minute inainte de antrenamentul cu greutati si 10 la sfarsitul antrenamentului.

  6. Alexandru Similean says:

    La fix a picat acest video. De o saptamana am inceput si eu sa fiu in deficit pentru a scapa de grasimea de pe abdomen, dar pana acum nu am inceput cu cardio. O sa ma apuc dupa Paste pentru ca vad ca merge treaba si asa (pana acum!). Probabil ca o sa alerg afara, pe stadion, pentru ca e pista speciala pentru atletism. Personal, nu-mi place sa alerg la sala.
    Astept urmatoarele video-uri si iti multumim pentru ca ne ajuti periodic cu sfaturi foarte bune si utile !

  7. Laurentiu says:

    Salut. De obicei fac cam 40-45 min pe zi de cardio. bicicleta 30 min si banda 15 min. In total ard cam 200-300 kcal. sunt la inceput acum. si am pofta prea mare de macare. cum sa fac sa nu mai am aceasta pofta ?

  8. calin says:

    As putea sa fac bicicleta, banda si coarda dupa ce imi iau una sau alergari pe camp.

  9. Adrian says:

    Salut as dori daca poti sa-mi dai un link sau ceva cu alimentatie corecta pe timpul slabiri daca se poate.
    Multumesc anticipat !

  10. Salutare Bogdan, chiar daca am cam disparut de pe Facebook, te urmaresc din umbra 🙂 De ce o fac? Pentru ca sfaturile sunt bune! Iar celor care te urmaresc, le spun sa o faca si sa respecte sfaturile daca vor rezultate. Multe le stiam si eu, dar mai sunt si sfaturi care sunt binevenite. Referitor la cardio, eu nu bag banda sau alergare, ci mai de graba geno cu bara in spate. Insa un alt ,,secret,, al meu ca sa spun asa, este ca nu folosesc greutati usoare, decat la exercitii de izolare, insa nu ma axez prea mult pe asta. Cu cat mai greu cu atat mai bine, iau pauze mici, astfel lucrand cu greutati mari si pauza mica, transpir repede si grasimea dispare (zici ca fac reclama la Axion:)). Aceasta metoda o aplic cand simt ca m-am ingrasat. Insa nu renunt la greutati mari nici in perioada de masa, doar ca atunci iau pauza putin mai mare. Spor la treaba atat tie cat si celor care te urmaresc si cand ne vom intalni pe plaje, sa atragem privirile:) Mie imi place sentimentul 🙂 Succes!

  11. Bogdan says:

    Salutare , fac sala de 1 luna si as vrea sa stiu cum sa cresc in masa musculara dar si cum sa dau grasimea de pe mine jos , si cand zic grasime ma refer la cea de pe abdomen pentru a avea un abdomen plat ? Daca nu le pot face pe aman 2 deodata, ce sa fac mai intai sa slabesc si apoi sa pun masa musculara sau invers ?
    Eu de 2 ori pe satamana marti & vineri dupa antrenamentul cu greutati fac 25 de minute de cardio (Banda) + am doar 3 mese pe zi si nu mananc fast-food.
    Este bine sau nu procedez corect ?
    Multumesc !

  12. Raluca R says:

    Buna. Am slabit in ultima luna, in urma unei diete, vreo 4 kg. As mai avea nevoie sa dau jos inca vreo 3. Dieta respectiva nu o mai tin, dar m-am apucat de exercitii cu greutati. De cateva zile observ ca am inceput sa pun in greutate (cateva sute de grame)… Daca m-as apuca de bicicleta de fitness vreo 20-30 de min pe zi, s-ar mai reduce din grasimea de pe burta si din colacei? 🙂

    • Ceau Raluca,

      In primul rand nu iti recomand sa tii nicio dieta. Niciodata nu mi-au placut dietele astea cu nume (Dukan, Montignac, etc.).

      Nu neaparat pentru ca nu dau rezultate. Orice dieta care te pune intr-un deficit caloric o sa te slabeasca.

      Dar ideea din spatele unei diete e gresita. Adica o tii un timp (te abtii de la anumite grupe alimentare, treci prin toate fazele alea), dupa care ce faci?

      Revii la stilul de a manca dinainte. Care nu a fost unul ok pentru ca te-a adus cu niste kilograme in plus.

      Solutia e sa-ti schimbi stilul de viata. Adica alegerile alimentare si activitatea fizica pe care le faci zilnic.

      SINGURA DIETA PE CARE O RECOMAND E CEA FLEXIBILA.

      Adica cea in care iti urmaresti si contorizezi caloriile si macronutrientii. Eu o folosesc de peste un an, si imi manipulez cu usurinta greutatea corpului.

      Si ca sa-ti raspund la intrebarea ta, ai putea slabi cu bicicleta de fitness, daca caloriile pe care le arzi acolo te pun intr-un deficit caloric.

      Altfel, daca esti in surplus, oricat sport ai face nu vei slabi.

Spune-ti parerea !

Leave a Reply



Read previous post:
Doru Dorobat- Bogdan Tomoiaga | FitnessUrban.ro - MuscleBoom.ro
Antrenament cu greutatea corpului – Fitness Urban

Am facut ieri dupamasa un antrenament cu Doru Dorobat de la FitnessUrban.ro. Fitness-ul urban e o alternativa de antrenament pentru...

Close