O viata de calitate incepe cu un corp pe care-l iubesti

Descarca ghidul acum

Daca vrei sa:

  • slabesti si sa nu mai ai burta
  • construiesti masa musculara si sa nu mai fii slab
  • primesti un plus de motivatie si inspiratie pentru a fi de neoprit

"Cu sfaturile primite de la Bogdan am reusit sa slabesc 11kg in 3 luni. Ce ma bucura mai mult e ca acum stiu cum sa mananc ca sa-mi controlez greutatea si n-o sa ma mai ingras niciodata." - Edi, Timisoara

7

De ce nu reusesti sa slabesti – singurul motiv

scris de Bogdan Tomoiaga  |   Urmareste-l pe Facebook aici

Slabirea este o lupta pe care o mare parte din oameni o pierd. Insa devine un subiect foarte simplu atunci cand intelegi ce anume cauzeaza depunerea si arderea grasimii.

Majoritatea celor care isi doresc sa piarda cateva kilograme se pierd in detalii care mai mult ii saboteaza decat ii ajuta.

Multa lume cand se apuca de slabit incepe sa manance “curat”, sa renunte la dulciuri, la fast-food, sau sa nu mai manance seara. Din pacate (sau din fericire) niciunul din aceste lucruri nu te face sa slabesti in mod direct si pot fi o pierdere de timp in lupta cu kilogramele in plus.

Singurul lucru care te face sa slabesti este conceptul despre care iti vorbesc in video-ul de mai jos. Daca intelegi si aplici acest concept iti rezolvi 80% din problemele cu slabirea si o sa-ti fie mult mai usor sa ajungi la corpul pe care ti-l doresti.

 

 

Sunt curios… ce anume ai incercat pana acum in legatura cu slabirea sau definirea musculaturii, si cum a mers?

Daca ai vreo intrebare sau nu ti-e clar ceva, lasa te rog un comentariu mai jos.

Bogdan Tomoiaga | MuscleBoom

Daca ti-a placut acest articol, primeste noutatile in email. E gratis.



Ce spun altii

7 comentarii pana acum

  1. vlad1948 says:

    salut bogdan.Apreciez foarte mult ce faci tu avand in vedere ca tu spui niste lucruri pt care altii cer o gramada de bani.
    spuneai tu intr-un video ca nu conteaza ora la care mananci.aici nuj ce sa zic..eu de cand nam mai mancat seara tarziu am dat 5 kg(mrg insotit si de o mica dieta).Cred ca chestia asta cu mancatul tarziu afecteaza un pic.
    Si o alta intrebare in afara topicului.Cam cat cardio e ok sa faci ca sa dai usor usor din kg..eu fac si cardio si forta..ca nu pot doar sa alerg ca nebunu:))E posibil sa gresesc ca le combin pe amandoua?

    • Salut Vlad.

      Mersi de aprecieri in primul rand:)

      Nu, chiar nu conteaza ora la care mananci.

      Conteaza totalul caloriilor mancate intr-o zi. Sau intr-o perioada de timp.
      Ai dat jos alea 5kg pentru ca ne mai mancand seara ai redus din cantitatea totala de mancare si ai ramas intr-un deficit caloric.

      Care deficit caloric te-a facut sa slabesti.

      La fel de bine puteai sa renunti la masa de dimineata si efectul era acelasi, slabeai.

      Cat cardio trebuie sa faci depinde de cat mananci. Cardio e o unealta pentru a arde calorii, si a fi in deficit caloric.

      Atata timp cat faci cardio la sfarsitul antrenamentului cu greutati si nu inainte, e foarte ok ca le combini.

  2. vladqori says:

    Am intekes.acum incerc sa fac asa incat sa imi fac o dieta stabila.incerc sa am ca punct de reper cea pe care ai dat.o tunexemplu.una peste alta multumesc de sfaturi si multa bafta.sper ca treptat sa fii cat mai recunowcut.ai un share de la mine

  3. loredana says:

    Salut ! Ma chinui de ceva timp sa dau 15 kg jos … am tinut dieta dukan dar imi era foarte greu . Precizez ca am 1.55 si 70 kg vara anului trecut am avut 56 dar din pacate m-am ingrasat . Cred in teoria asta cu kcaloriile dar imi e dificil sa imi fac un meniu. M-ai putea ajuta ?

  4. Marian says:

    Buna Bogdan am 90 de kg si vreau sa slabesc, ce trebuie sa fac oare e bine sa urmez dieta ta ?

Spune-ti parerea !

Leave a Reply



Read previous post:
Smoothie proteic pentru fitness si bodybuilding
Smoothie proteic pentru fitness si bodybuilding

Stii ca pentru sanatate si performanta optima la sala ai nevoie de micronutrienti. Adica de vitamine si minerale. Daca nu...

Close