O viata de calitate incepe cu un corp pe care-l iubesti

Descarca ghidul acum

Daca vrei sa:

  • slabesti si sa nu mai ai burta
  • construiesti masa musculara si sa nu mai fii slab
  • primesti un plus de motivatie si inspiratie pentru a fi de neoprit

"Cu sfaturile primite de la Bogdan am reusit sa slabesc 11kg in 3 luni. Ce ma bucura mai mult e ca acum stiu cum sa mananc ca sa-mi controlez greutatea si n-o sa ma mai ingras niciodata." - Edi, Timisoara

32

Perioada de masa musculara – cum se face

scris de Bogdan Tomoiaga  |   Urmareste-l pe Facebook aici

Masa musculara de zeu

Daca te-ai intrebat vreodata:

“Cat trebuie sa mananc in fiecare zi ca sa construiesc masa musculara?”

“Cum fac sa nu pun burta, chiar daca vreau sa cresc in masa?”

“Ce greseli fac si nu progresez cum as vrea?”

“Ce alimente si suplimente ma ajuta sa-mi dezvolt muschii si sa am o forta mai mare?”

“Care sunt lucrurile care conteaza cu adevarat cand ma antrenez?”

Atunci am niste vesti bune pentru tine.

Cum sa te asiguri ca pui muschi si cresti in greutate

Ca sa-ti cresti o masa musculara de viking, ai nevoie ca anumite conditii sa fie indeplinite :).
Nu poti sa mergi pur si simplu la sala si sa faci exercitiile care crezi tu ca ar fi bune. Sau pe care vezi ca le fac altii.

Pentru ca sunt multi care nu stiu nici ei ce fac. Nu o zic in nume de rau, dar asta e realitatea.

La fel, nu poti sa mananci doar ‘dupa ureche’. Pentru ca de cele mai multe ori este o diferenta uriasa intre cat crezi tu ca ai mancat si cat mananci de fapt in realitate.

De asta, ca sa ai un corp frumos si definit, lucrurile si prioritatile trebuie sa fie aranjate si facute corect ca sa te aduca acolo unde iti doresti in cel mai scurt timp.

Si nu vrei sa ajungi intr-o forma fizica faina in 3-4 ani, cand ai putea sa o faci mult mai repede.

Daca insa NU faci lucrurile care intr-adevar conteaza si iti aduc rezultate, o sa cresti foarte greu. O sa devii frustrat si dezmagit pentru ca stiu ce inseamna sa iti doresti mult un lucru, sa muncesti pentru el si totusi sa ai impresia ca stai pe loc.

Care sunt aceste lucruri care conteaza?

Iti spun in acest video.

Dupa ce ai vazut prezentarea, lasa un comentariu mai jos si spune-mi care din aceste lucruri pe care nu le faceai pana acum, le vei face de acum incolo, si cum.

Te salut,
Bogdan

Bogdan Tomoiaga | MuscleBoom

Daca ti-a placut acest articol, primeste noutatile in email. E gratis.



Ce spun altii

32 comentarii pana acum

  1. Botezatu adrian says:

    salut Bogdan iti multumesc pentru sfaturi si pentru faptul ca ne ajuti neconditionat ,eu am o alta problema am o masa foarte mare si as vrea sa ma definesc usor incepand de acum doar ca scad si in masa mai ales de pe picioare un sfat?

    • Salut Adrian. Nu poti sa controlezi de unde arzi grasime, la fel cum nu poti sa controlezi in ce zone depui grasime. E genetic.

      Iar ca sa nu pierzi din muschi, incearca pe cat posibil sa lucrezi cu greutati la fel de mari ca pana acum.
      Sa nu reduci din ele si sa nu te apuci sa faci repetari multe. E cea mai mare greseala… o sa-ti pierzi rapid din masa musculara si forta.

      Mai trebuie sa fii atent sa nu ai un deficit caloric prea mare si sa mananci suficiente proteine.

      Succes!

  2. Raluca C says:

    Salut Bogdan , imi plac foarte mult sfaturile tale. Ma ajuta foarte mult si ma motiveaza.
    Astept cu nerabdare alte noutati.

    Multumesc.

    • Ceau Raluca. Ma bucur 🙂 Aboneaza-te in lista de email si o sa primesti in inbox noutatile si continut exclusiv pentru abonati.

      • Cadaru Mihai says:

        Vreau sa scap de un pic de burtica si mai am niste probleme cu piety de la 13 jumate ma chinuie cretca am ginecomastie si acuma am 29 de ani aproape ce ma puteti sfatui ce pot face sa scap de aceasta problema astept sa-mi dati un raspuns o zi frumoasa va doresc in continoare cu stima si respect Cadaru Mihai va multumesc frumos

  3. Cristi says:

    Te salut,fac sala de doi ani, in primul an am avut rezultate foarte bune,am participat la concursuri cu rezultate satisfacatoare.Din pacate de aprox un an nu mai pun kg.. stagnez,am inceput sa cred ca am dat jos din musculatura,mai ales pieptul cu care ma mandream,am evoluat extraordinar de bine, ce se intampla,in kg nu am scazut,in schimb nu mai iau produse de masa..asta sa fie cauza ? Nu acumulez calorii indeajuns?.Multumesc!

    • Salut Cristi,

      Motivul principal pentru care nu mai pui kilograme si greutatea pe cantar ramane la fel e pentru ca nu mananci suficiente calorii (fie ca le iei din alimentatie sau din suplimente).

      Adica mananci la mentinere.

      Ca sa treci peste hopul asta, mareste usor numarul de calorii pe care il mananci zilnic. Usor inseamna undeva la 300-400kcal in plus.
      Incearca cu 300, monitorizeaza totul si vezi ce se intampla in 1-2 saptamani.

      Anunta-ma si pe mine despre rezultat.

  4. roby says:

    Mersi pt sfaturi,am sa incerc

  5. Doru says:

    De 4 luni fac exercitii de 3 ori pe saptamana si iau Somatodrol si vad ca ma descurc destul de bine. As incerca ceva mai tare in materie de suplimente si mi-ar prinde bine un sfat.

    Multumesc!

  6. maria says:

    eu mananc foarte multe dulciuri si mananc haotic mananc carne multa si cu toate astea nu se depune nimic am 40 de kg la 1,60 cm sau 43 undeva paici.

  7. Bolache Daniel says:

    Salut Bogdan.Am 15 ani si 55Kg la 1.70. Am inceput sa fac sala de o saptamana. Mananc de 6 ori pe zi foarte mult ( carne oua . lapte . conserve de peste si foarte multe fructe. Cel putin 3-4 banane si 2 mere pe zi.Ca supliment o sa incep sa cumpar de acum incolo ProMass de la ProNutrition acesta fiind foarte bogat in carbohidrati.Daca o sa.mi fac un orar cu exercitii la sala si sa il respect o perioada lunga de timp , voi obtine ceva frumos? Ma refer la masa musculara deoarece la 15 ani la 1,70 sunt cam slabut. O zi cat mai frumoasa.

    • Salut Daniel. Pentru ca esti mai slabut acum nu inseamna ca trebuie sa mananci tot ce vezi cu ochii. Chiar daca e mancare sanatoasa.
      Si sa mai iei si un mass gainer.
      http://www.muscleboom.ro/cum-te-poti-ingrasa-cu-sport-si-mancare-sanatoasa/

      Ia-o usor si creste treptat caloriile. Cum ziceam si in video, trebuie sa te masori saptamanal si sa ai grija cresterea in greutate sa fie lenta.

      Pentru ca altfel vei pune si multa grasime.

      Nu iti recomand sa iei acel gainer acum la inceput. Daca iti poti lua carbohidratii din alimentatie si reusesti sa cresti in greutate nu are rost sa suplimentezi cu carbo.

      Eventual o proteina din zer.

  8. Cristy says:

    Salut! Am 24 de ani si 52 de kg încerc sa m-a îngraș dar de vreo 3ani ramân la aceleeasi greutate. Țin sa specific ca lucrez ca Ospatar si am un program foarte încărcat mai ales in Weekend. Cum as putea sa m-a îngraș si sa pun masa musculară. Apropo am făcut un sport timp de 11 ani, un sport de autoapărare si cred ca si asta este o cauza a corpului meu slab. Aștept un răspuns. Mulțumesc!

  9. Cristy says:

    Salut Bogdan. Tot ceea ce este enumerat acolo ca exemplu te ajuta la îngrășare?

    • Salut. Daca te referi la alimente, da, exemplele te ajuta sa iei in greutate.

      Pentru ca sunt mai bogate in calorii.

      Dar luat izolat, niciun aliment nu te ingrasa sau te slabeste.

      Trebuie vazuta dieta in ansamblu, pe toata perioada zilei, si a saptamanii.

  10. Cosmin says:

    Salut am si eu o intrebare am 17 ani si 48 kg nu stiu ce sa fac sau ce sa i.au sa mai pun in greutate

  11. Claudiu says:

    Salut Bogdan, am 15 ani, 1,74m si 53kg, eu cred ca sunt cam slabut pentru varsta si inaltimea mea, voi incepe sa fac ceea ce spui tu in videoclip, dar nu sunt sigur daca va funciona, ma gandesc ca daca chiar voi face toate aceste lucruri nu voi lua in greutate, dar am sa incerc. Acum ceva timp aveam un fel de antrenament si vreau sa imi spui daca este bun: 40 de abdomene, 10 flotari, 20 genoflctiuni si 10 flotari pe spate, astea le-am invatat la scoala, imi dadeam mainile in spate, le puneam pe o banca pentru a ma tine si incepeam sa fac flotari in sens invers, si repeteam toate astea de 3-4 ori, adica 3-4 seturi, sunt bune? Partea proasta este ca uneori le intrerupeam..

    • Claudiu says:

      Era sa uit, cam in cat timp as putea ca de la 53kg sa ajung undeva la 63-64? Multumesc! Astept raspunsul tau! 🙂

      • Daca e sa fie de grasime, 10kg le poti pune in 1-2 luni, chiar si mai repede.

        Dar nu cred ca grasime vrei.

        Ideea cand pui masa e sa pui muschi cu cat mai putin adaos de grasime.
        Si asta se poate face cam la 1-2kg pe luna acum ca esti incepator. Conditia e sa mergi la sala, sa te antrenezi cu greutati si sa o faci corect.

        Cu exercitii acasa va fi destul de greu.

  12. alexandru says:

    Salut am o intrebare si nevoie de 1 sfat …. Am slabit de la 81 kg la 65.8 kg iar acum nu mai vreau sa slabesc ( am tinut regim). Acum as vrea sa pun masa musculara dar nu si grasimi . este posibil?

  13. […] Să lucrezi cu greutăți tot mai mari e cel mai bun mod de a-ți supraîncărca mușchii. Ăsta trebuie să fie obiectivul fiecăruia dintre noi dacă ne dorim masă musculară. […]

  14. Daniel says:

    Salut, m-am reapucat de sala acum 6 luni dupa o pauza de 1 an si am crescut 8-9 kg in greutate. E bun progresul? sincer grasime nu prea am, doar putin pe abdomen in rest se vede forma muschilor

  15. Radu says:

    salut Bogdan ma numesc Radu am 19 ani 1.90 inaltimea si 90 kg nu pre imi place felul cum arat nu am frecventat sala de fora de pina acum insa am acumult ceva muschi prin munca pe care o faceam insa as dori sa incep sa frecventez sala de forta doar ca am nevoie de sfaturi , de nr.de exercitii si felul de alimentare vreau de 3 ori la sala cum procedez unde pot sa gasesc un articol care mi-ar fi de folos?Mersi anticipat

Spune-ti parerea !

Leave a Reply



Read previous post:
Cum sa cresti in masa musculara
Cum sa cresti in masa chiar daca nu-ti place sa mananci (sau n-ai timp)

Nu credeam ca o sa ajung vreodata la asta. Daca ai citit cateva din articolele mele de pana acum, stii...

Close